'7 redenen waarom je meer uit telefonie haalt dan je voor mogelijk houdt!'
Je toetst het adres op je navigatie in en je gaat onderweg naar je volgende afspraak. Ondertussen bel je een klant, je hebt je ogen op de weg dus een gespreksnotitie maken is er even niet bij. Je stapt uit en gaat het gesprek in met je volgende klant….. Zo gaat het de hele dag door en aan het einde van zo’n dag probeer je terug te halen wat er allemaal werd gezegd…. En dit is nog maar één reden waarom je het jezelf een stuk gemakkelijker kan maken, bijvoorbeeld met behulp van VoIP!
1. Werkplek maakt niet uit
Waar je ook bent, het maakt niet uit. Als je gebruik maakt van een goed ingerichte telefonieoplossing, werk je overal. Vanuit de auto, vanuit je thuiswerkplek of vanaf kantoor. Je hebt altijd en overal toegang tot de bedrijfsgegevens.
2. Integratie met CRM en ERP
Al die bedrijfsgegevens integreren met het telefoniesysteem. De gespreksnotities of andere klantgegevens in het CRM-systeem vraag je op via je telefoon of je computer. Even snel kijken hoeveel stuks nog in voorraad zijn? Ook geen probleem, want alle gegevens uit het ERP-systeem zijn te koppelen. En dubbele invoer is verleden tijd, vul je gegevens in via de telefoon, dan zie je het weer terug in de computer en vice versa.
3. Een app voor elk device
Moeilijk is het niet. Op elk gewenst device zet je de telefonie-app en de benodigde informatie is tot je beschikking. Dus of je nu met een smartphone, een desktop of een Chromebook werkt, zet de telefonie-app erop en je hebt alle gegevens die je nodig hebt, altijd en overal voor handen. Gemakkelijk toch?!
4. Bereikbaarheid is top
Iedereen in het bedrijf is waar dan ook te bereiken. Of niet, maar dan krijg je dát te horen of te zien, want ook afwezigheid is in te stellen. Je weet dus als beller, collega of klant, waar je aan toe bent. Het instellen van een keuzemenu is optioneel. Het is mogelijk de volgorde van de te bereiken personen aan te brengen: is de één in gesprek of niet beschikbaar, dan schakelt het belletje automatisch door naar de volgende. Communiceer je liever via sms of chat? Ook dat kan! Aangezien het bedrijf overal en altijd bereikbaar is, zijn deze kanalen ook in te zetten en te koppelen. En als bedrijf maakt het dus niet uit waar de medewerker zich bevindt, reageren is locatie-onafhankelijk.
5. Goedkope optie
Met de uitgebreide mogelijkheden die er zijn via zo’n VoIP systeem van Xelion, heb je echt waar voor je geld. Het is de ‘centrale’ spin in de bedrijfscommunicatie. Je bent vrij in het kiezen van een telecomaanbieder of ICT-dienstverlener. Het geeft je dus bijvoorbeeld de vrijheid om te kiezen voor de beste beltarieven zonder hoge overstapkosten. En de apps die je installeert op je device zijn gratis. En dat niet alleen, er is integratie mogelijk met veel en diverse systemen en apps.
6. Efficiënte bedrijfsvoering
Je hebt overzicht omdat alle gegevens zijn samengebracht in één systeem. Overzicht over de status van de collega, de klant, de processen in je bedrijf, de agenda, etc. Wil je een inkomend telefoontje doorverbinden naar een collega? In één oogopslag zie jij of diegene beschikbaar is. Een afspraak inplannen? Een koppeling met Outlook, bijvoorbeeld het agendasysteem is mogelijk en daar valt natuurlijk ook de digitale afspraak onder. Zelfs een call met een groep mensen behoort tot de keuzes. Wil je zien hoe het proces met een specifieke klant verloopt: je hebt realtime inzicht.
7. Meegroeien
Tot slot, hoe hard je ook groeit als bedrijf, het systeem is schaalbaar. De vele mogelijkheden die dit VoIP-systeem met zich meebrengt, maakt dat het zonder moeite met de grootte van je bedrijf meegroeit. Op- of afschalen is geen enkel probleem.
Kortom: Heb je nog meer redenen nodig om over te gaan op dit VoIP-systeem? Zet vanaf nu de centrale centraal in je organisatie!
Vraag je je af: hoe dan? Wij zijn één van de ICT dienstverleners die gebruikt maakt van een fantastische VoIP aanbieder, Xelion, die bovenstaande allemaal in huis heeft. Het inregelen van zo’n systeem; dat doen wij. Wij luisteren naar jou en horen wat je nodig hebt. Zo komen we erachter waar we jouw organisatie het beste mee helpen, zodat je (nog) efficiënter omgaat met jouw bedrijfscommunicatie.
Wij kijken graag met je mee en bieden een oplossing. Neem contact op met NEWMINDS systems, via 074 – 20 20 112